Translate

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

·٠•●★ Night Of Stars | 13.9 Thursday- The Grand Opening | pure trance ˙·٠•●★

חברים וחברות, הכנו לכם ליין חלומי בו נביא לכם בכל חמישי שורת אמנים איכותית ובועטת שבאים לתת בראש, טראנס טהור, מערכת הגברה ח-ל-ו-מ-י-ת, חווית סאונד מושלמת (טורבו סאונד), בר במחירים נוחים לכל כיס, בקיצור- אושר עילאי ונטול פוזות =) !!


על האושר הזה יהיו אחראים בערב הראשון-


★ ASTRAL PROJECTION- live act ★
ההרכב הותיק הזה בעל רקורד של 25 שנה, עדיין נחשב כאחד ההרכבים הטובים בעולם, הסאונדים היחודיים לפרוייקט הנ"ל היו ועדיין נחשבים כסאונדים פורצי גבולות. ללא ספק שגרירי הטראנס הישראלים המוצלחים ביותר בעולם כיום


★ MAJOR 7 ★
פרויקט העל של ברק ובונן הבעלים של ההרכב X NOIZE פרץ לתודעה לא לפני הרבה זמן ויצר סביבו קהל אדוק שהולך אחריו לכל מסיבה, סטים חדים ומדויקים, פרוגרסיב במיטבו


★ HUDA G ★
לאחר הופעה מאוד מכובת על בימת הבום פסטיבל אפשר בהחלט לומר שיהודה ממשפחת מוקשה הוא ללא ספק תופעה אלקטרונית ייחודית , לא קל להגיע למעמד של דיגיי שמנגן על בימת הבום, הזמן + היכולת + ההשקעה עושה את שלו!


★ MUTE ★
שני יוצרים מוכשרים לירן שפורץ בפרוייקט חדש , ורועי ששון AKA שידאפו , שגם הוא פורץ עם לייבל חדש בשם ZION 364 , שניהם יחד חוברים להרכב פסיי פרוג מצוין! בשנה האחרונה הגיעו יחדיו שני האמנים האלו להישגים מרשימים עם הופעות ענק בחו"ל , וידם עוד נטויה..ובצדק..


כניסה חינם עד השעה 12 בלילה ולאחר מכן-
עלות כניסה היא כ- 35 שקלים ברשימות (ניתן להירשם אצל כל אחד ממנהלי האירוע)
וכ-50 שקלים בלי רשימות.

חברים- הכניסה היא מגיל 22+
חברות- אתכן אנחנו קצת יותר גמישים
הכניסה בהצגת תעודת זהות.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου